POUCZENIE O REKLAMACJI
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest starannie wyselekcjonowany i bezpiecznie zapakowany do transportu. Gdyby jednak okazało się, że posiada wady fizyczne lub uszkodzenia mogą go Państwo reklamować przez okres 2 lat od daty zakupu – chyba, że producent określił inaczej (zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta). Naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy – takie uprawnienia przysługują konsumentom w związku z wadą zakupionego towaru.
Reklamacyjne kroki:
- Poinformuj nas o wadzie produktu wysyłając krótki opis lub zdjęcie uszkodzonego produktu.
- Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji, oraz prześlij go wraz z towarem na adres:
Experit Marek Małachowski, ul. Batalionów chłopskich 35, 05-270 Marki z dopiskiem „REKLAMACJA” - Reklamowany produkt zapakuj bezpiecznie na czas transportu.
- Przesyłka reklamowanego produktu na koszt Kupującego, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
- Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji produkt zostanie odesłany do Kupującego wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
- Reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi:
a) Klient może żądać wymiany produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie.
b) Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.